hoe facebook account deblokkeren zonder email?

ik heb een face book account waar ik het wachtwoord van kwijt ben nu kun je dat opvragen en wordt het naar je gemailt maar ik ben gewisseld van provider en is mijn email opgeheven hoe kom ik er nu weer in?
alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet erg handig, mail moet altijd actueel zijn!

Antwoorden (1)

Als je telefoonnummer niet aan je facebook account gelinkt staat en je niet meer in je email kan komen kun je helaas je account niet meer terug krijgen. Wat je wel kunt proberen is om te vragen aan je oude provider of die je willen helpen, verder is er geen manier meer.